المراة العصرية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما يخص المراة في الحياة الجديدة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت تجنن فى 2012-

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
silina15

silina15

مشرفة

نكت تجنن فى 2012- Empty
مُساهمةموضوع: نكت تجنن فى 2012-   نكت تجنن فى 2012- Emptyالسبت مايو 19, 2012 12:26 am

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!

مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو

محشش قطع رأس أخوه وهو نايم…وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى الصبح وميلقهاش

مرة اثنين مساطيل قاعدين على القهوة فواحد بيقول للتانى فيك من يكتم السر ، فقالة فى بير ، قالة بصراحة محتاج عشرة جنية قام المسطول التانى لافف وشه وقايل ولا كأنى سمعت حاجة

مسطول ضرب تلفون غلط قال: هذا منزل خالد ؟!
ردو عليه لا
رد عليهم : طيب رافعين السماعة ليش..

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش

مرة اتنين مساطيل قعد ين بيحششو فا فى واحد منهم لقى جنازة فى الشارع فقال للتانى هو مين الى مات قاله عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التانى الناس عملو سوان للناس علشان ييجو يعزو، قاله هو مين الى مات قاله يابنى انا قلت لك عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التالت شاف نفس السوان قاله هو مين الى مات رد عليه التانى قاله انا كل يوم اقولك ده عمك احمد راح رد عليه قاله هو مال عمك احمد بقاله تلت ايام الدنيا مخبطة معاه كدة ليه

واحد التلميد دخل القسم متاخر بلا ما يدق الباب
قال ليه الاستاد معصب: كوري؟؟
جاوبو التلميد: لا لا، مغربي

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
نرجس
مدير
مدير
نرجس

نكت تجنن فى 2012- Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت تجنن فى 2012-   نكت تجنن فى 2012- Emptyالسبت مايو 19, 2012 11:21 pm

ههههههههههههههههههه كتير حلوين تسلمي
https://aminato.forumalgerie.net

نكت تجنن فى 2012-
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فساتين سهرة تجنن
» -قصات شعر 2012 -cut hair 2012
» احلى ازياء 2012 معنا
» مجموعة قفطان مغربي رووووووووووووووعة 2012 اخر موضة
» 5 نصائح هذا الربيع حتى تحظى بأطلالة اوروبية فى صيف 2012